2011年5月4日

心‧泰 Simply Thai

原來剛過去的一星期常常外出吃飯,也積存了兩三篇食記還未動手。如果我還再拖垮懶懶不動手的話,我這個部落很快便要關門大吉了…

是咁的!上星期跟寶寶和V先生到旺角新世紀廣場的「Simply Thai」吃晚飯,當晚我這個電燈泡阻礙不到他們的愛情。只好一邊看著他們打情罵悄,一邊聽著令我發麻的攪笑對話,一邊研究餐牌找點樂!


特約篇︰攪笑肉麻特約之「X街」
V︰飲乜野好呢?
寶︰不如你飲青檸梳打呀!
V︰點解?我又唔鍾意呀!(真實的回答我已忘記,不過那不是重點)
寶︰我想飲青檸梳打嘛!X街!
V︰嘩~~ 唔飲唔使X街嘛!
寶︰咁你想飲乜呀?
V︰飲青檸梳打囉!
寶︰你又話唔飲?
V︰我唔想X街!
寶︰Y你飲乜呀?
我︰我都係飲青檸梳打,因為我都唔想X街!

青檸梳打 - 不特別!普普通通的一杯青檸梳打而已,不過我卻喝得滿有樂趣!


大蝦酸辣柚子沙津 - 有點辣,不過柚子及沙津菜都頗新鮮,可惜份量略為少…


椰汁雞湯(二人餐) - 酸酸微辣很醒胃,香茅香充足,不過椰汁香欠奉! 


小食拼盤 (二人餐)
軟殼蟹米紙卷 - 軟殼蟹米紙卷很有嚼口
泰式魚餅
辣雞肉碎生菜包 - 夠濕潤夠香辣
泰式椒鹽豆腐 - 明顯是百X出品


沙嗲串燒 (雞、牛、豬) - 好吃,沙嗲醬夠香夠濃!


薄餅(二人餐) - 香脆熱!咖喱的絕配,之後要再添一客!


馬沙文咖喱牛腩 - 一般好吃,又像咖喱又像沙嗲的東西!


海南雞半隻及雞香飯(二人餐) - 海南雞做得夠嫩滑,反而海南雞的醬油一般貨色!平常我吃海南雞一碟醬油也不夠,這裡的醬油我蘸了一兩口。


二人餐還有「蝦醬炒通菜」不過我又忘了拍照…

我和寶寶是甜品狂迷,飯後一道甜品甚能缺少呢…

 香芒黑糯米‧椰汁忌廉 - 賣相很給力啊!味道又不是不好… 一般啦!我和寶寶同樣比較喜歡白糯米,另外椰汁忌廉根本就是椰子汁而已,可憐的黑糯米浸在水汪汪椰汁裡… 


買單合共約$610(連加一)

有說有笑有愛有肉麻有糖黐豆有粗口的一餐晚飯,足以讓我和寶寶忘記晚餐前的傷痛!

心‧泰 Simply Thai
地址︰旺角太子道西193號新世紀廣場5樓533號舖
電話︰2396 6569
菜式︰泰國菜

沒有留言: