2010年12月22日

Junk Food

還是一句老話,又食!當然啦,人生在世當然要食得好,著得好,住得好!這篇特別送給Z,希望她看得過癮!

蛋撻︰某日逛街見到剛出爐蛋撻,忍不住拍下如此震撼的場面!我超愛吃蛋撻,尤其曲奇皮的就更愛,買了一個來吃,好味,有蛋味之餘撻皮亦有牛油香!(超愛)

漢堡包︰近年一般喜歡,事關太油膩了。但早幾日試吃MOS的早餐,不錯啊!可以一試!

爆谷︰我知道是很肥很甜非常之沒益的,但它是睇戲必備的零食啊!如果可以微甜就更棒!


公仔麵︰近年喜歡的這牌子豬骨湯口味的公仔麵,但我沒忘記出前一丁啊,它仍然是我的最愛呢!


今晚的晚餐,多味精且沒益!但學Z常說︰又不是常吃,無所謂啦!


報告完畢!

2 則留言:

野味 說...

哈﹗很喜歡這篇blog - 我全部都唔食得。要等多數個月 =)

ZEPHYR 說...

樣樣我都鐘意食呀,不過我又好似無咩唔鐘意食喎......HAHA